Ako ne znaš, vreme je da upoznaš 🙂
Idemo redom…
Recimo da prodaješ tehničke uređaje.
Sprovedi temeljno istraživanje publike da bi razumeo/la demografiju, interesovanja i tehničku stručnost tvoje ciljne publike.
Kreiraj detaljne buyer persone koje će ti pomoći da vizualizuješ svoje korisnike.
Segmentiraj svoju publiku na osnovu njihove tehničke stručnosti. Na primer, možda imaš ličnosti kao što su „tehnički napredan“, „umereno tehničko znanje“ i „ograničeno tehnološko znanje“.
Razvijaj sadržaj koji odgovara svakoj ličnosti. Za korisnike koji se razumeju u tehnologiju, možeš pružiti detaljne tehničke informacije, dok za one sa ograničenim tehničkim znanjem, pojednostavi sadržaj, koristi jednostavan jezik i izbegavaj žargon.
Ponudi različite kanale komunikacije, kao što su veb sajt prilagođen korisniku, društvene mreže, e-mail, telefonska podrška, pa čak i fizički materijali poput brošura ili pamfleta, u zavisnosti od preferencija tvoje publike.
Istraži gde tvoja ciljna publika provodi vreme. Identifikuj platforme i kanale koji rezonuju kod tvoje publike i mogu efikasno da podstaknu angažovanje.
Uveri se da veb sajt i digitalne platforme imaju intuitivnu i laku navigaciju. Koristi jasne oznake, menije i lako razumljive ikone.
Implementiraj responsive dizajn koji se prilagođava različitim uređajima i veličinama ekrana.
Dovoljno za početak. 🙂
Još dosta toga možeš saznati na GOstudy edukativnoj platformi.