SVAKA OBJAVA JE VELIKA ŠANSA ZA TEBE!

Priče su nešto što pokreće ljudski rod.

Nastale su još kod pećinskog čoveka, trajale kroz praistoriju, celu poznatu istoriju, a i dan danas priče su te koje pokreću emocije, okupljaju ljude i kreiraju zajednice.

Svaka tvoja objava treba da bude neka priča.

Priču možeš ispričati kroz 3 rečenice, a možeš i kroz neki duži tekst, možeš ih ispričati kroz video ili kroz foto objave.

Kako na društvenim mrežama može da se ispriča priča i napravi društveno odgovorna kampanja najbolje zna brend Lacoste.

On je prepoznativ po logou na kojem je krokodil, koji se nalazi na svakoj majici.

Oni su rešili da taj najvredniji deo njihovog brenda, jer po čemu je Lacoste prepoznatljiv ako sa njega sklonite logo krokodila, sklone sa majica i da umesto krokodila ubace druge životinje koje su ugrožene vrste. Stavili su razne vrste životinja: orku, kornjaču, tigra, antilopu…

Sve su ovo vrste koje su jako ugrožene i njihov broj na zemlji je jako mali, meri se u stotinama primeraka.

Lacoste je na taj način hteo da skrene pažnju na ugrožene vrste.

Štampali su tačno onoliko majica sa tim logom koliko ima na svetu tih životinja. Na primer, na svetu je ostalo 500 tigrova, oni su napravili 500 polo majica gde je bio tigar na logou. Stavili su majice na prodaju preko web sajta, sadržaj je bio jako viralan i majice su prodate u najkraćem roku.

Krenuli su sa kampanjom 2018. godine i ponavljaju je svake godine, samo sa novim vrstama.

Ljudi pričaju masovno o tome, za dan ili dva se proda limitirana serija majica i na taj način Lacoste čini sjajnu stvar za svoj brending, ali što je još bitnije, ispriča priču o ugroženim vrstama i podiže svest o tom problemu.

Daću ti i primer kako ja to radim na mojim profilima.

Video sam zanimljivu vest, kako se poneo jedan košarkaš nakon utakmice koju je njegov tim izgubio jedan razlike i to sudijskom greškom.

Svi njegovi saigrači su poludeli, bacali stolice od besa, prevrtali kante sa smećem, a on je nakon utakmice bio smiren, otišao je do kante, pokupio sve smeće koje su njegovi saigrači razbacali i otišao u svlačionicu.

To mi je bila WOW priča, podelio sam je na mojim profilima i ljudi su naravno dobro reagovali na nju.

Sad se pitaš, šta meni znači košarkaš koji je pokupio smeće?

Ukoliko nisi prodavac sportske opreme i dresova ili se baviš odlaganjem smeća, ta veza nije direktna.

Ipak, ako podeliš tu objavu i ispričaš na tvoj način tu priču, povezaćeš se sa vrednostima koje taj momak predstavlja, a to su vaspitanje, disciplina, dostojanstvo itd. i onda će ljudi shvatiti šta su tvoje vrednosti i za šta se zalažeš.

Još ako možeš priču da dovedeš u kontekst sa tobom, ukoliko si ti takođe primer takvog ponašanja, to je sjajno i doneće ti dodatne poene kod tvoje zajednice.

Za više ideja za kreiranje sadržaja, kao i načina kako da ispričaš tvoju priču pogledaj naš modul na GOstudy edukativnoj platformi.

Slični blogovi

4 reči koje sigurno prodaju tvoj proizvod

SEO ČAROLIJA: POSTANITE ZVEZDA NA PRVOJ STRANI GOOGLE-A

STARTAP SAFARI: KLJUČNE FAZE RAZVOJA STARTAPA