Strategija digitalnih komunikacija

Postavljanje ciljeva, nauči da organizuješ svoje vreme na najbolji način. Buyer persona, customer jorney, stvori jedinstveno korisničko iskustvo.
strategija digitalnih komunikacija-min

Spisak lekcija

Kurs Strategija digitalnih komunikacija

1. Strategija digitalnih komunikacija

2. Strategija i strateški pristup klijentu / 9 elemenata koje svaka strategija treba da sadrži

3. Postavljanje ciljeva, SMART ciljevi

4. PORTEROV MODEL 5 SILA / Strateška analiza konkurentnosti tržišta⁣

5. SWOT analiza / Osnovni alat strategijskog menadžmenta

6. MoSCoW analiza / Jednostavan metod za prioritizaciju zadataka i procesa

7. Kako da organizujete vaše vreme na najbolji način? / The Eisenhower (Covey) matrix

8. Buyer persona / Ciljni kupac – Koncept ključan za prodaju

9. Buyer persona / Ciljni kupac – Kako ih napraviti? Koje im poruke poslati?

10. Buyer persona / Emocionalno mapiranje

11. Customer journey

12. Customer journey – mapiranje i primeri

13. Komunikacija u digitalnom marketingu – Kako preneti ključne poruke kupcu?

14. Ključne poruke komunikacije / Komunikaciona strategija u marketingu i prodaji

15. Koliko uložiti u marketing? Kako odrediti budžet za oglašavanje?

16. Kako da stvorite jedinstveno korisničko iskustvo?

17. Gantogram (Gantt chart) – Savršen alat za praćenje zadataka i projekata

Šta ćeš naučiti na kursu:

Ovaj modul će ti pružiti uvid u to kako strateški pristupiti klijentima i kreirati uspešne digitalne komunikacione strategije. Naučićeš kako analizirati tržište i postaviti ciljeve, koristiti alate kao što su SWOT i Moscow analiza, Porterov model i Kovejeva matrica. 

Takođe, saznaćeš šta je Buyer Persona, kako je kreirati i primeniti, kao i kako mapirati Customer Journey i razviti komunikaciju sa korisnicima na efikasan način.

Kroz praktične primere i studije slučaja, naučićeš kako da razviješ digitalnu strategiju koja direktno odgovara na potrebe tvoje ciljne grupe.

Predavač

Vladimir Mladenov

Konsultant za digitalnu transformaciju
Diplomirani ekonomista i master politikolog, sa 15 godina iskustva u digitalnom marketingu. Radio kao specijalista za E-commerce u kompanijama NELT i Webcentric, rukovodilac online radnje i digitalnog marketinga u kompaniji Keprom i izvršni direktor u agenciji za digitalne komunikacije GOviral.

11. Customer journey

Svako ko se bavi marketingom i prodajom treba da zna šta je Customer Journey ili Put korisnika.
Put korisnika je skup svih dodirnih tačaka,odnosno interakcija koje postojeći ili potencijalni kupac ostvaruje sa vašim brendom, proizvodom ili uslugom.

PUSTI VIDEO

GOstudy sertifikat

Položi test i preuzmi GOstudy sertifikat. Steknite GOstudy sertifikat koji potvrđuje vaše znanje i veštine. Test ima 23 pitanja, vreme za izradu je 45 minuta.

Za koga je ovaj kurs napravljen?

Bilo da već imaš svoj biznis koji želiš da unaprediš ili biznis ideju za koju ti treba pomoć da realizuješ, GOstudy edukacija je namenjena svima koji žele da se upuste u preduzetništvo, a potrebna im je podrška iz bilo koje oblasti – od digitalnog marketinga do finansija.

Registruj se i pristupi GOstudy lekcijama koje će te navesti na kreativno razmišljanje i pružiti podršku u preduzetničkoj ideji!

Šta je GOstudy

GOstudy je BESPLATNA edukativna platforma na kojoj ćeš moći da pristupiš velikoj bazi znanja, naučiš kako da pokreneš sopstveni biznis i uspešno posluješ na internetu bez obzira na prethodno iskustvo u ovim oblastima.

Putem dostupnih kurseva naučićeš kroz primere: osnove digitalnog marketinga i digitalnog preduzetništva, kako da uspešno upravljaš projektima, napraviš web sajt i upravljaš online prodajom.

Slični kursevi