1. Strategija digitalnih komunikacija
Marketing se ne radi stihijski, već strateški. Upoznajte se sa metodama koje će vam omogućiti da se bolje pripremite i efikasnije realizujete sve marketinške kampanje.
Spisak lekcija
Ovaj modul će ti pružiti uvid u to kako strateški pristupiti klijentima i kreirati uspešne digitalne komunikacione strategije. Naučićeš kako analizirati tržište i postaviti ciljeve, koristiti alate kao što su SWOT i Moscow analiza, Porterov model i Kovejeva matrica.
Takođe, saznaćeš šta je Buyer Persona, kako je kreirati i primeniti, kao i kako mapirati Customer Journey i razviti komunikaciju sa korisnicima na efikasan način.
Kroz praktične primere i studije slučaja, naučićeš kako da razviješ digitalnu strategiju koja direktno odgovara na potrebe tvoje ciljne grupe.
Predavač
Marketing se ne radi stihijski, već strateški. Upoznajte se sa metodama koje će vam omogućiti da se bolje pripremite i efikasnije realizujete sve marketinške kampanje.
Strateško planiranje je predviđanje situacija i pronalaženje rešenja za probleme koji se mogu pojaviti na putu do ostvarenja nekog strateškog cilja. Strategija koju pravite za svoj biznis ili za klijenta jedan je od ključnih parametara uspeha.
Postavljanje ciljeva je osnovna aktivnost na kojoj gradite vaš uspeh. Jako je značajno da kvalitetno i odmereno postavite kratkoročne, srednjoročne i dugoročne ciljeve.
Porterov model 5 sila je sjajan alat strateške analize tržišta i njegove konkurentnosti. On vam pomaže ukoliko želite da pokrenete poslovanje, inovirate poslovni model, ulazite u potpuno novu oblast ili samo želite da napravite analizu već postojećeg tržišta i proizvoda.
SWOT analiza je jedna od tehnika strategijskog menadžmenta koja na najbolji način dovodi u vezu interne strane subjekta, kao što su snage i slabosti, sa eksternim, kao što su šanse i pretnje.
Moscow analiza je metod koji određuje prioritete u menadžmentu. Preko nje na jednostavan način možete dodati prioritete na stavke koje treba da uradite na određenom projektu.
Kako na najbolji način da organizujete vaše vreme? Sjajna metoda koja će vam pomoći u tome je Ajzenhauerova ili Kovejeva matrica.
Verovatno ste se nekad susreli sa pojmom buyer persone ili ciljanog kupca. Taj pojam je jako značajan ukoliko se bavite marketingom i prodajom. U narednim lekcijama saznajte zašto je buyer persona bitna i kako je napraviti.
Kako kreirati buyer persone? Postoje dve potencijalne situacije. Jedna kada vi već imate razrađen biznis i druga kada krećete sa novim poslom.
U ovoj lekciji posebno ćemo naglasiti značaj emocionalne komponente, odnosno kako emocionalno mapirati buyer personu.
Svako ko se bavi marketingom i prodajom treba da zna šta je Customer Journey ili Put korisnika.
Put korisnika je skup svih dodirnih tačaka,odnosno interakcija koje postojeći ili potencijalni kupac ostvaruje sa vašim brendom, proizvodom ili uslugom.
Sada kada znamo koje su to faze Puta korisnika, hajde da objasnimo mapiranje i kako izgleda put korisnika.
Kako da komunicirate preko digitalnih kanala? Kako da do kupaca vaših proizvoda i korisnika vaših usluga stignu vaše ključne poruke?
Da li komunicirate nasumično ili planski? Razlika je ogromna i pre svega se ogleda u prodajnim rezultatima.
Da biste izvšili pravilnu pripremu i raspodelu budžeta za reklame treba da znate ko su vaši kupci i gde se nalaze u prodajnom levku.
OmniChannel marketing je svojevrsna revolucija u transformaciji promocije proizvoda i usluga.
Gannt chart ili gantogram je jedan od najkorišćenijih alata u projektnom i strateškom menadžmentu.
Položi test i preuzmi GOstudy sertifikat. Steknite GOstudy sertifikat koji potvrđuje vaše znanje i veštine. Test ima 23 pitanja, vreme za izradu je 45 minuta.
Bilo da već imaš svoj biznis koji želiš da unaprediš ili biznis ideju za koju ti treba pomoć da realizuješ, GOstudy edukacija je namenjena svima koji žele da se upuste u preduzetništvo, a potrebna im je podrška iz bilo koje oblasti – od digitalnog marketinga do finansija.
Registruj se i pristupi GOstudy lekcijama koje će te navesti na kreativno razmišljanje i pružiti podršku u preduzetničkoj ideji!
GOstudy je BESPLATNA edukativna platforma na kojoj ćeš moći da pristupiš velikoj bazi znanja, naučiš kako da pokreneš sopstveni biznis i uspešno posluješ na internetu bez obzira na prethodno iskustvo u ovim oblastima.
Putem dostupnih kurseva naučićeš kroz primere: osnove digitalnog marketinga i digitalnog preduzetništva, kako da uspešno upravljaš projektima, napraviš web sajt i upravljaš online prodajom.
Škola digitalnog preduzetništva
© All rights reserved GoStudy 2024.
© All rights reserved GOstudy 2024.
Kolačići su male tekstualne zbirke podataka (datoteke) koji se prilikom posete internet strani šalju na Vaš računar ili mobilni uređaj i kojima se kasnije može pristupiti. Zahvaljujući kolačićima vidi se šta interesuje pojedine posetioce internet strane, što pomaže da se poboljša upotreba za sve korisnike.
Koristimo kolačiće neophodne za funkcionisanje internet strane, odnosno one koji omogućavaju da pregledate naše stranice, kolačiće za statistiku posećenosti i unapređenje performansi internet strane i kolačiće za oglašavanje.
Kolačići na internet strani se takođe koriste za pamćenje sesije korisnika sajta. Kolačić je internog tipa, kriptovan je i podatak ne može biti iskorišćen eksterno.
Vi imate mogućnost da izaberete da li ćete prihvatiti kolačiće koji nisu neophodni za funkcionisanje naše internet stranice. Mi bismo svakako cenili Vašu odluku da prihvatite sve kolačiće jer nam time pomažete da internet stranicu uskladimo sa interesovanjima posetilaca. Takođe, možete i naknadno da odbijete korišćenje kolačića izmenom postavki u Vašem pretraživaču. Moguće je da ukoliko to uradite nećete moći da koristite sve funkcije ove internet strane.
Naša internet strana koristi Google analitiku (Google Analytics), uslugu za veb analitiku koju pruža kompanija Google. Google analitika koristi kolačiće, odnosno tekstualne zbirke podataka koje postavlja na Vaš uređaj, da bismo lakše analizirali kako korisnici upotrebljavaju internet stranu.
Prihvatam samo kolačiće koji su vezani sa funkcionalnost.