ŠTA MORAŠ ZNATI KAO DIGITALNI MARKETAR?

Kreiranje sadržaja je oslonac uspešne strategije digitalnog marketinga.

To je osnovni element koji ti omogućava da se povežeš sa svojom publikom, podstakneš angažovanje i na kraju ostvariš konverzije.

Efikasno kreiranje sadržaja uključuje nijansirano razumevanje ciljne publike, njenih preferencija i izazova sa kojima se suočavaju.

Radi se o kreiranju sadržaja koji odgovara njihovim potrebama i pruža istinsku vrednost.

U ovom trenutku dominira vertikalni video format. Ne treba ti skupa produkcija, dovoljno je da snimaš telefonom.

Optimalna dužina je 30-60 sekundi, trebalo bi da budu dinamični i da privlače pažnju. Možeš ih koristiti za Facebook, Instagram reels, Instagram priče, Linkedin, Youtube shorts i TikTok.

Da bi se istakao/la i u SEO-u i u SEM-u, neophodno je holističko razumevanje istraživanja ključnih reči, optimizacije na stranici i van nje, izgradnje linkova i merenja učinka.

Email marketing ti omogućava da direktno komuniciraš sa svojom publikom, da isporučuješ prilagođene poruke, promocije i vredan sadržaj direktno u nečije prijemno sanduče.

Ne zaboravi analitiku. Neophodno je da uložiš vreme, nekada i novac, u prave alate i tehnologije koje mogu efikasno da obrađuju velike količine podataka i iz njih izvuku smislene uvide.

Biti vešt u korišćenju podataka i analitike za donošenje informisanih odluka je ključ uspeha. 

Srećno u izučavanju digitalnog marketinga, za dobar start kreni od naših GOstudy lekcija.

Slični blogovi

4 reči koje sigurno prodaju tvoj proizvod

SEO ČAROLIJA: POSTANITE ZVEZDA NA PRVOJ STRANI GOOGLE-A

STARTAP SAFARI: KLJUČNE FAZE RAZVOJA STARTAPA