ŠTA JE TVOJE ZAŠTO?

Zašto je neka svrha, viši cilj, nešto što vas motiviše, pokreće i održava u onome što radite.

Koncept „Počni sa zašto“ je popularizovao Sajmon Sinek, koji je predstavio tri elementa – ŠTA, KAKO i ZAŠTO.

Autor tvrdi da većina pojedinaca, firmi, brendova, proizvoda… koristi šta i kako, a da retko ko koristi zašto.

Zapamtite, ZAŠTO nije poruka samo vas i vašeg brenda, ZAŠTO je poruka sa kojom se zajednica identifikuje.

Sada ću vam na primeru pokazati kako može da izgleda priča i to na knjizi autora Sajmona Sineka.

Knjiga koja će vam pomoći da budete najbolja verzija sebe i da svojim radom i uticajem menjate na bolje svet oko sebe. Knjiga koja će vas naučiti da budete autentičan lider koji motiviše ljude da najbolje rade ono što vole i znaju.

Može tako, a može i – bestseler knjiga popularnog autora po ceni od 999 dinara.

Naravno, jasno vam je koja poruka je bolja.

Jako dobar primer je sport koji je veliki okidač emocija.

Tako recimo dres Toma Brejdija, koji je jedan od najboljih igrača američkog fudbala u istoriji, možete da promovišete ovako:

U ovom dresu ponovo doživite momente radosti i sreće kada ste zajedno sa svojim timom dostigli vrh sveta. Proživite iznova najlepše emocije, trenutke velike tuge, ali i trenutke velike radosti i sreće kada ste se osećali kao pobednik.

Može tako, a može i ovako: dres je ove nedelje na popustu, 79,99 dolara i besplatna dostava.

Da li mislite da iko kupuje dres zato što je 79 umesto 99 dolara?

Niko ne kupuje zbog toga dres.

Dres se kupuje zbog emocija, radosti, sećanja na neka bolja vremena, identifikacije sa timom, trenutaka kada ste se osećali kao pobednik, kao deo zajednice. Zato se kupuje dres. Više o storytelling-u konceptu „Počni sa zašto“ možet videti u našoj GOstudy lekciji.

Slični blogovi

Top 5 besplatnih aplikacija za pisanje beleški

Kako da postaneš vlasnik kriptovalute?

4 reči koje sigurno prodaju tvoj proizvod