Svima nam je bitno da naša poruka stigne do ljudi, da ih angažujemo i pokrenemo na akciju.
Pravo pitanje je postavljaš li prava pitanja? 🙂
Interaktivni sadržaj podstiče korisnike da aktivno učestvuju, umesto samo pasivnog konzumiranja.
Na kraju, i većem broju konverzija, kupovina proizvoda i usluga.
Aktivnosti poput postavljanja pitanja, anketa ili izazova mogu podstaći interakciju između tebe i tvoje publike, ali i između samih članova tvoje zajednice.
To može doprineti izgradnji zajednice oko tvog brenda ili sadržaja.
Algoritmi društvenih mreža uvek favorizuju interaktivne objave jer korisničko angažovanje pokazuje platformi da je taj sadržaj relevantan i zanimljiv.
Izazovi emociju kod tvoje publike, bilo da je to smeh, radost, iznenađenje ili nešto drugo. Takve emocionalne reakcije stvaraju snažnije veze među vama.
Postavljanjem pitanja ili sprovođenjem anketa možeš dobiti neposredne povratne informacije od svoje publike.
Ovo ti pomaže da bolje razumeš potrebe i želje svoje ciljne grupe, što može biti korisno u prilagođavanju i poboljšavanju svog sadržaja.
Interaktivni sadržaj može produžiti vreme koje korisnici provode na tvojoj stranici ili profilu, jer ih podstiče da učestvuju i istražuju više sadržaja.
Kada korisnici interaguju s tvojim sadržajem, veća je verovatnoća da će ga deliti s drugima. Ovo može proširiti tvoj doseg i privući nove pratioce ili članove tvoje zajednice.
Šta čekaš?
Postavi pravo pitanje!
Za inspiraciju uvek možeš koristiti GOstudy besplatnu edukativnu platformu.