Ako kreiraš brend, podižeš svoje poslovanje na viši nivo.
Ako si na početku, makar kreni u pravcu kreiranja brenda.
Prilagodi identitet brenda tako da odgovara tvojoj ciljnoj publici. Shvati njihove preferencije, ponašanja i očekivanja kako bi kreirao/la sadržaj koji im se posebno dopada.
Obezbedi dosledan identitet brenda na svim digitalnim platformama, uključujući veb-sajtove, društvene mreže i mobilne aplikacije.
Konzistentnost podstiče prepoznavanje.
Aktivno uključi korisnike kroz gemifikaciju, interaktivni sadržaj ili impresivna iskustva. Ove jedinstvene akcije doprinose tvojoj prepoznatljivosti.
Neguj osećaj zajednice među svojom publikom.
Kada korisnici osete da su njihova mišljenja cenjena i ugrađena u identitet brenda, veća je verovatnoća da će brend doživljavati kao svoj.
Za više informacija o osnovama brendiranja pogledaj naše module na GOstudy platformi.