E-mail marketing

E-mail marketing kroz brojke, najčešće greške i zablude u e-mail marketingu. Kako da prikupiš bazu mejlova za newsletter?
email marketing

Spisak lekcija

Kurs Email marketing

1. Email marketing

2. Email marketing kroz brojke

3. Najveće greške i zablude u email marketingu

4. Kako prikupiti bazu mejlova za newsletter?

5. Lead magnet kampanja

6. Zašto je email marketing efikasan?

7. Kako do potencijalnog klijenta?

8. Izrada newsletter strategije

9. Bitni elementi mejla

10. Ključni pokazatelji i metrike

11. Metrike-open rate (Stopa otvaranja mejlova)

12. Metrike-clickthrought rate (Stopa učestalosti klikova)

13. Metrike – stopa konverzije (Conversion rate)

14. Metrike-stopa odbijanja (Bounce rate)

15. Metrike-stopa-odjavljivanja (Unsubscribe rate)

16. Metrike – stopa rasta liste

17. Metrike – Stopa isporuke mejlova

Šta ćeš naučiti na kursu:

Ovaj modul istražuje savremene aspekte e-mail marketinga i njegovu važnost kao snažnog marketinškog alata. Naučićeš gde je danas e-mail marketing, koliko može biti koristan za tvoju strategiju, i kako uspešno prikupiti bazu mejlova. Razgovaraćemo o najčešćim greškama koje marketinški stručnjaci prave u e-mail kampanjama i kako ih izbeći.

Fokusiraćemo se na strategije slanja ciljanih e-mailova relevantnim osobama, čime se povećava efikasnost i angažman korisnika. 

Takođe, naučićeš kako da analiziraš rezultate svojih kampanja kako bi mogao optimizovati svoje pristupe i postizati bolje rezultate.

Predavač

Vladimir Mladenov

Konsultant za digitalnu transformaciju
Diplomirani ekonomista i master politikolog, sa 15 godina iskustva u digitalnom marketingu. Radio kao specijalista za E-commerce u kompanijama NELT i Webcentric, rukovodilac online radnje i digitalnog marketinga u kompaniji Keprom i izvršni direktor u agenciji za digitalne komunikacije GOviral.

1. Email marketing

Email marketing je jedan od najisplativijih načina promocije koji koristi mejlove za komunikaciju i informisanje kupaca i korisnika usluga.

PUSTI VIDEO

9. Bitni elementi mejla

Za mail-ove je bitan koncept i sadržaj, bitno je da imate definisan koncept kroz strategiju i sadržaj koji će dobro da ispriča priču, da imate tu neku storytelling komponentu koja će da zainteresuje ljude da otvaraju vaše poruke u serijama.

PUSTI VIDEO

GOstudy sertifikat

Položi test i preuzmi GOstudy sertifikat. Steknite GOstudy sertifikat koji potvrđuje vaše znanje i veštine. Test ima 23 pitanja, vreme za izradu je 45 minuta.

Za koga je ovaj kurs napravljen?

Bilo da već imaš svoj biznis koji želiš da unaprediš ili biznis ideju za koju ti treba pomoć da realizuješ, GOstudy edukacija je namenjena svima koji žele da se upuste u preduzetništvo, a potrebna im je podrška iz bilo koje oblasti – od digitalnog marketinga do finansija.

Registruj se i pristupi GOstudy lekcijama koje će te navesti na kreativno razmišljanje i pružiti podršku u preduzetničkoj ideji!

Šta je GOstudy

GOstudy je BESPLATNA edukativna platforma na kojoj ćeš moći da pristupiš velikoj bazi znanja, naučiš kako da pokreneš sopstveni biznis i uspešno posluješ na internetu bez obzira na prethodno iskustvo u ovim oblastima.

Putem dostupnih kurseva naučićeš kroz primere: osnove digitalnog marketinga i digitalnog preduzetništva, kako da uspešno upravljaš projektima, napraviš web sajt i upravljaš online prodajom.

Slični kursevi