Društvene mreže koristim i zarađujem od njih od 2008. godine.
Primetio sam da se iz godine u godinu ponavljaju iste greške.
Prva i najčešća greška koju ljudi prave je da propuštaju trendove.
To može da se manifestuje u dva oblika: ili u potpunosti propustite trend ili iskoristite trend tek kada je njegov vrhunac prošao, odnosno zakasnite.
Šta su trendovi?
To je nešto oko čega se vrte društvene mreže, počevši od Fejsbuka, pa sve do TikToka, trendovi su nešto što generiše najviše sadržaja.
Oni nastaju ili spontano ili su nametnuti, ali su prihvaćeni od strane korisnika društvenih mreža koji vole da vide taj sadržaj, učestvuju u njemu i reaguju na njega.
Ono što je zajedničko za sve trendove je da su prolazni.
Neki će trajati mesec ili dva, neki dan ili dva, ali svi su prolazni.
Zapravo, ono što treba da uradite je da ukačite taj trend dok je u zamahu ili dok je na vrhuncu. Sve posle toga je loše i doći ćete u situaciju da ako zakasnite za nekim trendom čak naiđete na negativne reakcije vaših pratilaca.
Takođe, vodite računa, nije svaki trend za vas.
Razmislite o tome šta vi radite, koju poruku želite da pošaljete, koji su vaši proizvodi i usluge i tek onda vidite da li se to uklapa u priču o trendu koji je aktuelan.
Ukoliko se uklapa, onda možete da iskoristite taj trend i prilagodite ga vašem sadržaju.
Pogledajte koje su još greške koji ljudi prave na društvenim mrežama.