Kako da kažeš svetu: „Ovde sam, postojim, radim neke zanimljive i korisne stvari?“
Daću ti 10 načina da pojačaš brend awareness bilo da si predstavnik kompanije, organizacije ili pojedinac.
1. Omni-Channel pristup u komunikaciji i marketingu.
Koristi različite kanala marketinga i prodaje kako bi poslao integrisanu zajedničku poruku i stvorio jedinstveno korisničko iskustvo za kupce.
2. Koristi nove kanale komunikacije i nove formate.
Šta je kanal komunikacije? Konkretno, to mogu da budu zbirno društvene mreže, a pojedinačno može da bude facebook, Instagram, tiktok… Međutim, na samom Instagramu postoji nekoliko kanala, story, feed i reels.
Uslovno rečeno, shvati kanal komunikacije kao bilo koji prostor kroz koji možeš poslati poruku tvojim kupcima.
Jedan od formata koji je posebno u povoju je podkast, u svetu je već vrlo popularan i kod nas je sve popularniji. Naravno, tu su i video formati, kraći i duži, koje ti svakako savetujem da koristiš.
3. Izgradi brand personaliti.
Personaliti je neka jedinstvenost, neki stav koji ima tvoj brend.
Personality znači da kada vidiš neku poruku prepoznaš da je reč o određenom brendu. Ovaj put je težak, dugačak, ali ga vredi preći, jer na taj način dobijaš poene kod zajednice i postaješ prepoznatljiv.
4. Pravi dosta sadržaja koji je deljiv.
Pri tome ne mislim samo da ljudi šeruju tvoj sadržaj, mada je to sjajna stvar za brend awareness, nego i da taj sadržaj bude zanimljiv, da ljudi interaguju s njim.
Na taj način ćeš kroz interakcije i šerovanja doći do nekih ljudi koji inače ne prate tvoju kompaniju ili organizaciju.
5. Koristi influenser marketing.
Kroz saradnju sa influenserima ćeš doći do nekih novih potencijalnih kupaca i korisnika usluga koji ranije nisu znali za tebe.
6. Gostuj.
Gostovanja mogu biti na blogu, podkastu, u emisiji, na televiziji.
Na taj način gradiš svoju reputaciju.
Značajno je da gostuješ na onim mestima koja su relevantna za tvoj biznis i koje posećuje ciljna grupa koja potencijalno kupuje tvoj proizvod ili uslugu.
7. Koristi referral programe, odnosno affiliate marketing.
Kroz Referral programe nagrađuješ pojedince ili organizacije koje ti dovode saobraćaj ili kupce.
8. Koristi gerila marketing.
Poenta je da uz male količine novca tvoja poruka dođe do velikog dosega. Odlike gerila marketinga su mala ulaganja, veliki doseg i originalna, kreativna ideja.
9. Oglašavaj dobre objave.
Obavezno izdvoj budžet gde ćeš sponzorisati kvalitetne objave koje su dobro prošle kod tvojih redovnih pratilaca.
10. Brendiraj tvoje zaposlene / kolege / partnere.
Pre svega bih izdvojio linkedin, kao odličan kanal za takvu vrstu promocije. Čime god da se firma bavi, da li je B2C ili B2B orjentisana, na linkedinu ćeš naći odličnu komunikaciju sa svim relevantnim stejkholderima.
Kolačići su male tekstualne zbirke podataka (datoteke) koji se prilikom posete internet strani šalju na Vaš računar ili mobilni uređaj i kojima se kasnije može pristupiti. Zahvaljujući kolačićima vidi se šta interesuje pojedine posetioce internet strane, što pomaže da se poboljša upotreba za sve korisnike.
Koristimo kolačiće neophodne za funkcionisanje internet strane, odnosno one koji omogućavaju da pregledate naše stranice, kolačiće za statistiku posećenosti i unapređenje performansi internet strane i kolačiće za oglašavanje.
Kolačići na internet strani se takođe koriste za pamćenje sesije korisnika sajta. Kolačić je internog tipa, kriptovan je i podatak ne može biti iskorišćen eksterno.
Vi imate mogućnost da izaberete da li ćete prihvatiti kolačiće koji nisu neophodni za funkcionisanje naše internet stranice. Mi bismo svakako cenili Vašu odluku da prihvatite sve kolačiće jer nam time pomažete da internet stranicu uskladimo sa interesovanjima posetilaca. Takođe, možete i naknadno da odbijete korišćenje kolačića izmenom postavki u Vašem pretraživaču. Moguće je da ukoliko to uradite nećete moći da koristite sve funkcije ove internet strane.
Naša internet strana koristi Google analitiku (Google Analytics), uslugu za veb analitiku koju pruža kompanija Google. Google analitika koristi kolačiće, odnosno tekstualne zbirke podataka koje postavlja na Vaš uređaj, da bismo lakše analizirali kako korisnici upotrebljavaju internet stranu.