1. Email marketing
Email marketing je jedan od najisplativijih načina promocije koji koristi mejlove za komunikaciju i informisanje kupaca i korisnika usluga.
Spisak lekcija
Ovaj modul istražuje savremene aspekte e-mail marketinga i njegovu važnost kao snažnog marketinškog alata. Naučićeš gde je danas e-mail marketing, koliko može biti koristan za tvoju strategiju, i kako uspešno prikupiti bazu mejlova. Razgovaraćemo o najčešćim greškama koje marketinški stručnjaci prave u e-mail kampanjama i kako ih izbeći.
Fokusiraćemo se na strategije slanja ciljanih e-mailova relevantnim osobama, čime se povećava efikasnost i angažman korisnika.
Takođe, naučićeš kako da analiziraš rezultate svojih kampanja kako bi mogao optimizovati svoje pristupe i postizati bolje rezultate.
Predavač
Email marketing je jedan od najisplativijih načina promocije koji koristi mejlove za komunikaciju i informisanje kupaca i korisnika usluga.
Email ili elektronska pošta je mrežni servis koji omogućava prijem i slanje poruka preko elektronskih servisa.
Email marketing ako gledamo istoriju marketinga spada u mlađe kanale, ali gledajući istoriju digitala, on je već veteran i kao i svi veterani koji hoće da prežive i opstanu on je morao da evoluira.
Svaka kompanija i pojedinac koji se bavi prodajom trebalo bi da koristi mejlove kako bi ojačali veze sa postojećim i potencijalnim kupcima.
Šta su to lead magnet kampanje i zašto su toliko efikasne u prikupljanju podataka o korisnicima?
Šta nam je cilj kada šaljemo newsletter? Postoji mnogo vrsta različitih ciljeva i bitno je da znamo šta želimo da postignemo.
Da li personalizacija, A/B testiranje i izučavanje analitike dovode do potencijalog klijenta?
Šta je sve značajno za jednu dobru newsletter strategiju?
Za mail-ove je bitan koncept i sadržaj, bitno je da imate definisan koncept kroz strategiju i sadržaj koji će dobro da ispriča priču, da imate tu neku storytelling komponentu koja će da zainteresuje ljude da otvaraju vaše poruke u serijama.
Analiza uspešnosti mejlova je veoma značajan korak koji treba da uradite najpre da biste proverili uspešnost kampanje.
Visoka stopa otvaranja znači da vaši primaoci smatraju da su naslovne teme privlačne, da su svesni vašeg brenda i da otvaraju vaše elektronske poruke.
Poznata i kao CTR, stopa učestalosti klikova je procenat ukupnog broja primalaca koji su kliknuli na najmanje jedan link u mejlu.
Stopa konverzije je procenat pretplatnika koji postižu željeni cilj, koji smo zadali.
Stopa odbijanja je procenat mejlova vraćenih pošiljaocu jer se ne mogu isporučiti.
Stopa odjave je procenat ukupnog broja primalaca koji su se odjavili nakon što su primili mejl.
Stopa rasta liste prati brzinu kojom raste vaša mejling lista ili broj pretplatnika. Ovo je metrika koju sami možete izvući u zavisnosti od perioda koji uzimate u obzir.
Stopa isporuke mejlova meri procenat mejlova koji nisu odbijeni i koje je primio mejl server vašeg pretplatnika. To znači da je sleteo u prijemno sanduče vašeg pretplatnika.
Položi test i preuzmi GOstudy sertifikat. Steknite GOstudy sertifikat koji potvrđuje vaše znanje i veštine. Test ima 23 pitanja, vreme za izradu je 45 minuta.
Bilo da već imaš svoj biznis koji želiš da unaprediš ili biznis ideju za koju ti treba pomoć da realizuješ, GOstudy edukacija je namenjena svima koji žele da se upuste u preduzetništvo, a potrebna im je podrška iz bilo koje oblasti – od digitalnog marketinga do finansija.
Registruj se i pristupi GOstudy lekcijama koje će te navesti na kreativno razmišljanje i pružiti podršku u preduzetničkoj ideji!
GOstudy je BESPLATNA edukativna platforma na kojoj ćeš moći da pristupiš velikoj bazi znanja, naučiš kako da pokreneš sopstveni biznis i uspešno posluješ na internetu bez obzira na prethodno iskustvo u ovim oblastima.
Putem dostupnih kurseva naučićeš kroz primere: osnove digitalnog marketinga i digitalnog preduzetništva, kako da uspešno upravljaš projektima, napraviš web sajt i upravljaš online prodajom.
Škola digitalnog preduzetništva
© All rights reserved GoStudy 2024.
© All rights reserved GOstudy 2024.
Kolačići su male tekstualne zbirke podataka (datoteke) koji se prilikom posete internet strani šalju na Vaš računar ili mobilni uređaj i kojima se kasnije može pristupiti. Zahvaljujući kolačićima vidi se šta interesuje pojedine posetioce internet strane, što pomaže da se poboljša upotreba za sve korisnike.
Koristimo kolačiće neophodne za funkcionisanje internet strane, odnosno one koji omogućavaju da pregledate naše stranice, kolačiće za statistiku posećenosti i unapređenje performansi internet strane i kolačiće za oglašavanje.
Kolačići na internet strani se takođe koriste za pamćenje sesije korisnika sajta. Kolačić je internog tipa, kriptovan je i podatak ne može biti iskorišćen eksterno.
Vi imate mogućnost da izaberete da li ćete prihvatiti kolačiće koji nisu neophodni za funkcionisanje naše internet stranice. Mi bismo svakako cenili Vašu odluku da prihvatite sve kolačiće jer nam time pomažete da internet stranicu uskladimo sa interesovanjima posetilaca. Takođe, možete i naknadno da odbijete korišćenje kolačića izmenom postavki u Vašem pretraživaču. Moguće je da ukoliko to uradite nećete moći da koristite sve funkcije ove internet strane.
Naša internet strana koristi Google analitiku (Google Analytics), uslugu za veb analitiku koju pruža kompanija Google. Google analitika koristi kolačiće, odnosno tekstualne zbirke podataka koje postavlja na Vaš uređaj, da bismo lakše analizirali kako korisnici upotrebljavaju internet stranu.
Prihvatam samo kolačiće koji su vezani sa funkcionalnost.