Diplomirani ekonomista i master politikolog, sa 15 godina iskustva u digitalnom marketingu.
Radio kao specijalista za E-commerce u kompanijama NELT i Webcentric, rukovodilac online radnje i digitalnog marketinga u kompaniji Keprom i izvršni direktor u agenciji za digitalne komunikacije GOviral. Uža specijalnost su mu društvene mreže i E-commerce. Jedan je od pionira u Srbiji u korišćenju društvenih mreža u profesionalne svrhe. Oglašavanjem na Facebook-u i Google-u se bavi od 2008. godine, kao i kreiranjem kompanijskih i organizacionih stranica i grupa, vođenjem digitalnih kampanja, analitikom i analizom rezultata.
Učestvovao u kreiranju i implementaciji na desetine Web shop-ova, vodio projekte i postavljao procese u E-commerce rešenjima. Primeri uspešnih i nagrađivanih E-commerce portala – takolako.com i aksa.rs.
Trenutno se bavi konsultantskim poslom kao sertifikovani konsultant za digitalnu transformaciju sa ekspertizom za društvene mreže i internet prodaju (međunarodni sertifikat GIZ i WKO).
Za njega je marketing stil života i način komunikacije koji pruža mogućnost da se menja svest ljudi, pomeraju granice i menja svet.