Andreja Milkić je diplomirani specijalista iz oblasti marketing komunikacija (MBA in Marketing Communications, specijalističke studije „Reklama i mediji“, Fakultet dramskih umetnosti, 2010, Beograd). Andreja je Account Director u advertajzing agenciji Leo Burnett, gde radi na kampanjama najvećih domaćih i regionalnih brendova. Višegodišnje iskustvo u vođenju top klijenata iz FMCG-a i industrije usluga stekao je radeći na Molson Coors brendovima u regionu (Jelen Pivo, Nikšićko Pivo, Onogošt, Carling), kao i sa Banca Intesom, liderom na tržištu bankarskih usluga u Srbiji.
Prethodno iskustvo u oblasti marketinga, produkcije i menadžmenta u industriji zabave stekao je radeći za kompanije kao što su Warner Music (Head of Marketing and PR), Warner Bros. Pictures (Marketing Manager), RTV B92 (Executive Producer)…
Gostujući predavač na Marketing Workshopu (Ekonomski fakultet u Beogradu) i Reklamondou (Univerzitet Singidunum). Član International Advertising Association Serbian Chapter i jedan od koautora projekta „Marketing Leksikon”. Koordinator Biznis modula i predavač na prvoj godini AcademIAA-e.