TikTok zna da bude zahtevan i često deluje da ne može da se predvidi koji sadržaj će biti uspešan. To je delom istina, zbog algoritma, ali sa druge strane, postoje neke stvari koje mogu da pomognu da TikTok video vidi više ljudi.
1. Suština pre forme
TikTok je prva društvena mreža koja stavlja suštinu ispred forme. Najbitniji je sadržaj. To kako ćete ga preneti je manje bitno. Zato i publika na TikToku ne voli i ne želi da gleda trud uložen samo u formu, bez suštine. Nemojte da koristite profesionalnu opremu, kamere, fotoaparate, studije za snimanje TikTokova, sasvim je dovoljan telefon. Bitno je da se prenese prava poruka, a to kako će se preneti, je manje važno.
2. Sve može da bude sadržaj
Prva pomisao većini je: Ali ja nemam nikakav talenat koji mogu da snimam, ili moja delatnost nije dovoljno zanimljiva za TikTok. Niše na TikToku su vrlo jake i verujte mi da ćete naći svoju publiku. Sve delatnosti su zanimljive. Imamo razne advokate koji imaju uspešne TikTok naloge, a na prvu loptu verovatno bi nekome to delovalo dosadno za snimanje. Doktori, naučnici, perači bazena, aritekte, frizeri, svako je pronašao svoju nišu i vrlo uspešno snimaju sadržaj koji je prikupio dosta veliku publiku.
3. Budite deo zajednice
TikTok nije samo kanal na koji ćete da postavite vaš sadržaj i da izađete iz aplikacije. TikTok je zajednica. Gledajte vaš ForYou page, komentarišite i upoznajte druge kreatore i brendove, nađite sadržaj koji vam se sviđa. Komentari su jako bitan deo aplikacije, oni mogu da budu pokretač ideja za snimanje. Sami korisnici će dati ideje šta da snimate za kanal brenda ili za svoj lični kanal. Slušajte publiku.
Za više saveta o tome kako napraviti dobar TikTok video pogledaj našu GOstudy platformu.